Informatikánk
Informatikánk
A TradeMonitor Kft. informatikai hátterét saját fejlesztésű PDA rendszerünk adja.
 
A rendszer kialakításakor a legfőbb célunk az volt, hogy megbízóink számára biztosítsuk a rögzített adatok megbízhatóságát. Az Infoszervíz weboldal segítségével partnereink közvetlenül nyomon követhetik képviselőink munkáját szinte percről-percre. Képviselőink minden boltlátogatást GPS koordinátával ellátott fotóval igazolnak. Ez igazolja, hogy a látogatás az adott boltban megtörtént. A boltban található termékekről szintén fotók készülnek, bizonyítva a termékjelenlétet vagy termékhiányt. Informatikánk szerteágazó, így lehetőségünk nyílik tetszőleges adat felmérésére, rögzítésére. Bármilyen adatra is legyen szükség, hatékony PDA felületek kialakításával igyekszünk precízzé és gyorssá tenni képviselőink munkáját. A rendszer lehetőséget ad többek között árfelmérésre, szavatossági idő ellenőrzésére, facing szám felmérésre és promóciós termék kiszállításának rögzítésére is. A berögzített rendeléseket mobil nyomtatóval nyomtatjuk, amit a boltossal aláíratunk és pecsételtetünk. Ez biztosítja rendeléseink hitelességét. A régiós központok többségével kialakított kapcsolat lehetővé teszi számunkra, hogy a rendelést faxon azonnal a régiós központba is eljuttassuk. Ezzel a boltos időt takaríthat meg, mi pedig biztosak lehetünk a rendelés kiszállításában. A hitelesség mellett fontosnak tartjuk, hogy a partnereink minden fontos információról azonnal értesüljenek. A képviselőink által rögzített jelentéseket azonnal, napi szinten vagy heti, havi ciklusban is tudjuk partnereink számára biztosítani. Az Infoszervízen keresztül partnereink számára közvetlen hozzáférést adunk a területi adatokhoz.